Sultanbeyli'de 37 yıllık öğretmene duygusal veda: Öğrencilerden sürpriz konfetili uğurlama
-
Sultanbeyli'de, 37 yıllık öğretmenlik kariyerini sonlandıran Cemal Gürbüz, öğrencileri ve meslektaşları tarafından organize edilen duygusal bir veda programıyla uğurlandı.
-
Sultanbeyli Ahmet Huluk Dursun İlkokulu'nda görev yapan Gürbüz için düzenlenen bu sürpriz etkinlik, okulda büyük bir coşkuyla gerçekleştirildi. Öğrenciler, koridor boyunca sıralanarak alkışlarla öğretmenlerine destek verdiler ve
-








