Tavşanlı'da sağlıkçılar kep atarak geleceğe 'merhaba' dedi
-
Kütahya'nın Tavşanlı ilçesinde, Sağlık Bilimleri Üniversitesi Tavşanlı Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileri, düzenlenen görkemli bir törenle mezuniyet coşkusunu yaşadı. Tavşanlı Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü Kapalı Spor Salonu'nda gerçekleştirilen bu özel günde, öğrencilerin akademik yolculuklarının bir meyvesi olan diplomalarını alma heyecanı gözle görülür derecedeydi.
-
Törene Tavşanlı Kaymakamı Ömer Faruk Özdemir, DPÜ Rektör Vekili Prof. Dr. Sezgin Zeren ve ilçe protokolünün yanı sıra çok sayıda akademisyen, öğrenci ve aileleri katıldı. Büyük bir coşkuya sahne olan programda, geleceğin sağlık profesyonelleri mezuniyet belgelerini alarak yeni bir başlangıca adım attılar. Bu anlamlı günde, öğrencilerin başarıları ve emekleri taçlandırıldı.
-
Tavşanlı Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Mehmet Fatih Sanver, konuşmasında sağlık hizmetleri alanında güçlü kadrolar yetiştirmenin gururunu dile getirerek, "Bugün, emeklerin taçlandığı özel bir andır. Bu başarıda en büyük pay sahibi olan, çocuklarından hiçbir fedakarlığı esirgemeyen değerli ailelerimize yürekten teşekkür ediyorum," dedi. DPÜ Rektör Vekili Prof. Dr. Sezgin Zeren ise mezuniyetin bir son değil, yepyeni bir başlangıç olduğunu vurgulayarak, okul birincisi Fizyoterapi Bölümü mezunu Melike Konya'ya başarı belgesini takdim etti. Konya, ailesine ve hocalarına minnettarlığını dile getirerek, eğitimin sadece mesleki bilgi değil, aynı zamanda sorgulamayı, araştırmayı ve insan hayatının değerini öğrettiğini belirtti. Protokol üyelerinin diğer öğrencilere belgelerini vermesinin ardından, geleceğin sağlıkçılarının keplerini havaya fırlatmasıyla tören sona erdi.








