Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi

  • Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi 0

    Sinop'un Türkeli ilçesinde, 2025-2026 eğitim-öğretim yılına katkı sağlayan 42 öğretmen, özel bir törenle başarı belgesiyle ödüllendirildi.

  • Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi 1

    Bu ödüller, 'Eğitim Çalışanları Ödül Değerlendirme Kriterleri' projesi çerçevesinde verildi. Öğretmenler, öğrencilerin akademik ve sosyal gelişimine yaptıkları katkılardan ötürü başarı belgelerine layık görüldü. Tören, Türkeli’nde gerçekleştirildi ve öğretmenlere belgeleri takdim edildi.

  • Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi 2

    Törende konuşan İlçe Kaymakamı Cezmi Kandemir, eğitim camiasına özveriyle hizmet eden öğretmenleri tebrik etti. Kandemir, öğretmenlerin öğrencilerin gelişimine sundukları katkılardan dolayı teşekkür ederek, yeni eğitim-öğretim döneminde de aynı başarıyı göstermelerini diledi.

  • Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi 3

  • Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi 4

  • Türkeli'de 42 öğretmene başarı belgesi verildi 5

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.