Adana'da 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Günü'nde, birçok işçi bayram coşkusuna rağmen sokaklarda çalışmaya devam etti.

SEYYAR SATICI SÜLEYMAN KIZILKAYA'YLA GÖRÜŞME
Su satarak geçimini sağlayan seyyar satıcı Süleyman Kızılkaya, "İşçilerin bayramı kutlu olsun. İnsanların ihtiyaçlarına göre çalışıyoruz" diyerek işçi bayramının önemine vurgu yaptı. Bayramda birçok işçinin çalışarak geçimlerini sağladığını belirten Kızılkaya, Adana'nın sıcak havasında su ve çay satarak insanların ihtiyaçlarını karşılamaya çalıştıklarını ifade etti.

ÇALIŞMA ZORUNLULUĞU
Simit satıcısı Mehmet Tahir Doğan ise, "Mecbur çalışıyoruz. Bugün işçi bayramı ama çalışmazsak olmuyor" sözleriyle çalışmanın zorunluluğunu dile getirdi. Doğan, bayram kutlamaları için kendisinin ve birçok işçinin çalışmaya devam ettiğini vurguladı. Seyyar satıcı Figen Bozca da, "Memurlar tatil yapıyor ama işçiler çalışıyor. Bu bayramda en çok çalışan bizleriz" diyerek durumu özetledi.







