Adana'da yangın, bir evi kullanılamaz hale getirdi

ASAYİŞ Yayınlanma : 28 Haziran 2026 17:50 Düzenleme : 28 Haziran 2026 17:50
Adana'da yangın, bir evi kullanılamaz hale getirdi
Adana'nın Feke ilçesinde çıkan yangın, bir evi kullanılamaz hale getirirken, can kaybı veya yaralanma yaşanmadı. Yangının çıkış nedeni araştırılıyor.
Adana'da yangın, bir evi kullanılamaz hale getirdi

Adana’nın Feke ilçesinde meydana gelen yangın, bir evi tamamen kullanılamaz hale getirdi.

Adana\

YANGININ NEDENİ BELİRSİZ

Yangın, öğle saatlerinde Gedikli Mahallesi'nde İbrahim Gök'e ait evde, henüz belirlenemeyen bir nedenle başladı. Kısa sürede büyüyen alevleri gören çevredekiler hemen durumu yetkililere bildirdi. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ekipleri sevk edildi. Bu sırada mahalle sakinleri, kendi imkânlarıyla su tankerleri kullanarak yangına ilk müdahaleyi gerçekleştirdi.

Adana\

İTFAİYE EKİPLERİ HIZLA MÜDAHALE ETTİ

Bölgeye ulaşan Adana Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri ve Feke Orman İşletme Müdürlüğü personellerinin koordineli çalışması sonucunda yangın kontrol altına alınarak söndürüldü. Olayda can kaybı veya yaralanma yaşanmazken, yangın sonucunda ev kullanılamaz hale geldi. Jandarma ekipleri, yangının çıkış nedenini belirlemek üzere inceleme başlattı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.