Son dönemde sağlık alanında yaptığı atılımlarla dikkat çeken Meram ilçesi, yeni bir yatırımla daha sağlık altyapısını güçlendirdi. Aynel-İsmail Özgüney Aile Sağlığı Merkezi, Meram Belediyesi’nin arsa tahsisi ve hayırsever Mahmut Sami Özgüney’in desteğiyle inşa edilerek törenle hizmete açıldı.
Törene Konya Valisi İbrahim Akın, Meram Kaymakamı Dr. Bayram Yılmaz, Konya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Mehmet Koç, Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, meclis üyeleri, muhtarlar, sağlık çalışanları ve vatandaşlar katıldı.
ÖZGÜNEY: “BU MERKEZ, GÖNÜLLERE DE ŞİFA VERSİN”
Törende konuşan hayırsever Mahmut Sami Özgüney, merkezin babası İsmail Özgüney’in hatırasına ve annesinin sevgisiyle hayata geçtiğini belirterek, “Bu merkezin sadece bir bina değil, gönüllere de şifa veren bir merkez olmasını temenni ediyorum” dedi. Desteklerinden dolayı Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş ve İl Sağlık Müdürü Mehmet Koç’a teşekkür etti.
BALKAN: “MERKEZ, MERAM İÇİN ÖNEMLİ BİR KAZANIM”
Dr. Yasemin Balkan, merkezin bölgeye büyük katkı sağlayacağını belirterek, modern bir ortamda hizmet sunma fırsatından dolayı memnuniyetini dile getirdi ve katkı sunan herkese teşekkür etti.
KAVUŞ: “SAĞLIKLI BİR GELECEK İNŞA EDİYORUZ”
Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, ilçede sağlık alanında yürütülen tüm yatırımların bir parçası olmaktan gurur duyduklarını vurgulayarak, “Biz Meram’da sadece yollar, parklar, binalar değil; sağlıklı, huzurlu, mutlu bir gelecek inşa etmeyi kendimize hedef olarak belirledik” ifadelerini kullandı. Kısa süre içinde Aksinne Beyhekim Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesinin de açılacağını duyurdu.
KOÇ: “KONYA, SAĞLIKTA MODEL ŞEHİR OLDU”
İl Sağlık Müdürü Dr. Mehmet Koç, Konya’nın sağlıkta örnek gösterilen bir şehir haline geldiğini belirterek, “Konya Modeli Sağlık Hizmeti”nin hayata geçmesinde belediyelerin ve hayırseverlerin katkısının büyük olduğunu söyledi.
KORU: “BU MERKEZ, BÖLGEYE KATKI SAĞLAYACAK”
Konya Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Ahmet Murat Koru, Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın liderliğinde gerçekleşen sağlık dönüşümünün bir parçası olmaktan duydukları gururu ifade ederek, merkezin bölge halkına önemli katkılar sunacağını vurguladı.
VALİ AKIN: “MERKEZ, SAĞLIK POLİTİKAMIZIN YERELDEKİ YANSIMASI”
Konya Valisi İbrahim Akın, pandeminin ardından sağlığın öneminin daha iyi anlaşıldığını belirterek, “Bugün açılışını gerçekleştirdiğimiz bu merkez, insan odaklı sağlık politikalarımızın somut bir göstergesidir. Hayırseverimize, Meram Belediyemize ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.
Açılış kurdelesinin kesilmesinin ardından protokol üyeleri merkezi gezdi. Toplam 525 metrekare alanda inşa edilen Aynel-İsmail Özgüney Aile Sağlığı Merkezi; 4 doktor ve 4 hemşire odası, acil müdahale, eğitim, gebe izleme, laboratuvar ve emzirme odalarıyla bölge halkına kapsamlı sağlık hizmeti sunmayı hedefliyor.







