Konya Maarif Korosu ilk yılını muhteşem konserle kutladı

KÜLTÜR SANAT Yayınlanma : 23 Haziran 2026 00:01 Düzenleme : 23 Haziran 2026 00:24
Konya Maarif Korosu ilk yılını muhteşem konserle kutladı
Konya İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda kurulan Konya Maarif Orkestra ve Korosu, birinci yılını Selçuklu Kongre Merkezi Anadolu Oditoryumu’nda düzenlenen yıl sonu konseriyle kutladı.

EĞİTİMCİLER SANAT SAHNESİNDE BULUŞTU

Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin kültür, sanat ve estetik anlayışını yansıtan program, davetlilerden büyük beğeni topladı.

Geceye damga vuran detaylardan biri ise eğitim camiasının farklı kademelerinde görev yapan öğretmen ve yöneticilerin aynı sahnede yer alması oldu. Yaklaşık 160 kişilik öğretmen ve yönetici korosu ile 25 müzik öğretmeni, uzun süren hazırlıkların ardından başarılı performanslarıyla izleyicilerin karşısına çıktı.

PROTOKOLDEN YOĞUN KATILIM

Programa İbrahim Akın, Murat Yiğit, Necmettin Koç ve Aynur Türkoğlu başta olmak üzere çok sayıda yönetici, okul müdürü ve davetli katıldı.

SARAYÖNÜLÜ EĞİTİMCİLER DE SAHNEDEYDİ

Konserde Sarayönü’nü temsil eden eğitimciler de koro içerisinde aktif görev aldı. Sarayönü Necip Fazıl Kısakürek Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Müdürü Zübeyir Karadağ, Müdür Yardımcısı Canan Bilen, Kurşunlu İmam Hatip Ortaokulu Müdürü Ramazan Ali Söğüt, Ladik Şehit Yunus Emre İlkokulu Müdürü Kadir Arslan, Şehit Yunus Emre Uçar Anaokulu Müdiresi Naime Karagülle ve Şehit Abdullah Tayyip Olçok İlkokulu öğretmeni Neslihan Yıldırım performanslarıyla geceye katkı sundu.

GENİŞ REPERTUVAR BÜYÜK BEĞENİ TOPLADI

Konserde “Hoş Geldin Bahar”, “Deniz Üstü Köpürür”, “Fırtına”, “Gönül”, “Mor Menekşe” ve “Gözlerinin Hapsindeyim” gibi sevilen eserler seslendirildi. Solo performanslarıyla sahne alan Ahmet Karataş, Şeyma Betül Koçak ve Refika Ordu da izleyicilerden yoğun alkış aldı.

SANAT VE EĞİTİM AYNI SAHNEDE BULUŞTU

Program boyunca öğretmenlerin yalnızca eğitim alanında değil, sanatın farklı dallarında da önemli üretimler ortaya koyabildiği bir kez daha gözler önüne serildi. Eğitim camiasının ortak emeği ve uyumu, sahne performanslarına yansıyarak unutulmaz bir gece yaşattı.

Konser, emeği geçen öğretmen ve yöneticilere teşekkür edilmesi ve protokol üyeleriyle çekilen hatıra fotoğrafının ardından sona erdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.