İŞ MAKİNELERİ DERE YATAĞINA GİRDİ
Dere yatağına giren iş makineleri çalışmalara başlarken, kış boyu ne kadar fazla atık biriktiği yapılan temizlik ile ortaya çıktı. Çayın içerisinde kamyonlarla çakıl, kum ve toprak çıkarıldı.

ÖZLENEN PIRIL PIRIL GÖRÜNTÜSÜNE KAVUŞACAK
Bozkır Belediye Başkanı Nazif Karabulut, ''Kış ayları boyunca akarsu yatağında biriken atıkları temizleyerek Çarşamba Çayı’nı özlenen pırıl pırıl görüntüsüne kavuşturuyoruz. Hem taşkın risklerini önlüyor hem de yazın oluşabilecek kötü kokuların önüne geçiyoruz.'' dedi.

EMEK VERENLERE TEŞEKKÜR
İlçemizin her köşesine değer katmak için tüm imkanlarla sahada olduklarının da altını çizen Başkan Karabulut, ''Emek veren tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyor, hemşerilerime keyifli bir yaz diliyorum'' dedi.









