Egemen Gübre Sarayönü yarı final kapısını araladı

SPOR Yayınlanma : 22 Haziran 2026 23:18 Düzenleme : 22 Haziran 2026 23:20
Egemen Gübre Sarayönü yarı final kapısını araladı
Egemen Gübre Sarayönü, Seydişehir temsilcisiyle Vali İhsan Dede Kapalı Spor Salonu’nda oynanan çeyrek final karşılaşmasında büyük bir mücadele ortaya koyarak sahadan 3-2 galip ayrıldı ve yarı final yolunda önemli bir adım attı.

Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen turnuvada oynanan karşılaşma, yüksek tempo ve uzun rallilerle dikkat çekti. Mücadele setler 26-24, 17-25, 25-21, 22-25 ve 15-11 sonuçlandı.

Maçta ilk seti 26-24 kazanan Sarayönü temsilcisi öne geçti. İkinci sette Seydişehir oyuna ağırlığını koyarak 17-25 ile durumu eşitledi. Üçüncü sette yeniden toparlanan Egemen Gübre Sarayönü, 25-21 ile üstünlüğü ele aldı.

Dördüncü sette rakibin direnci kırılmayınca set 22-25 kaybedildi ve maç final setine taşındı. Karar setinde ise Sarayönü ekibi, servis karşılamadaki disiplinli oyunu ve kritik sayılardaki soğukkanlılığıyla 15-11 üstünlük kurarak maçı noktaladı.

Antrenör Serdar Acar yönetimindeki Sarayönü ekibi, özellikle takım oyunu ve kritik anlarda aldığı doğru kararlarla öne çıktı. Kadroda yer alan Serkan Candan, Gürol Karaca, Emrah Tuncer, İbrahim Koçak, Furkan Üye, Mustafa Yalçın, Eren Kiriş, Enes Arıkan, Can Tunalı ve Oğuzhan Büyük, maçın farklı bölümlerinde sorumluluk alarak galibiyete katkı sağladı.

Bu sonuçla Egemen Gübre Sarayönü, yarı final biletini alarak Ilgın temsilcisiyle eşleşti. Yarı final karşılaşması 22 Haziran Pazartesi akşamı Konya Teknik Üniversitesi Spor Salonu’nda oynanacak.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.