Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi Başhekimi Prof. Dr. Ufuk Kuyrukluyıldız, geçtiğimiz günlerde gerçekleştirilen mezuniyet töreninde yaşanan anlamlı bir olaya dair değerlendirmelerde bulundu. Kuyrukluyıldız, törende bir öğrencinin mezuniyet coşkusunu ailesiyle birlikte doyasıya yaşamasının kendisi için unutulmaz bir mutluluk kaynağı olduğunu belirtti.

İNSANİ İLİŞKİLERİN DEĞERİ VURGULANDI
Prof. Dr. Kuyrukluyıldız, insan hayatında basit görünen bir selamlaşmanın, hal hatır sormanın ve içten bir gülümsemenin ne denli büyük bir anlam taşıdığını vurguladı. Küçük gibi görünen ama insanların kalplerinde derin izler bırakan bu tür davranışların, hayatın en değerli anlarını oluşturduğuna dikkat çekti.
AİLELERİN ÖNEMİ VE PAYLAŞILAN MUTLULUK
Törenin en özel ve anlamlı misafirleri olarak nitelediği ailelere, ziyaretleri ve gösterdikleri samimiyetten dolayı teşekkür eden Başhekim Kuyrukluyıldız, paylaşılan sevincin mutluluğu katbekat artırdığını sözlerine ekledi. Bu tür anların, mesleki hayatın getirdiği yorgunluğu unutturduğunu ifade etti.







