Kayseri OSB Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Yalçın, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından açıklanan 'Türkiye’nin İlk 1000 İhracatçısı 2025' listesinde yer alan Kayserili firmaları tebrik etti.
KAYSERİ’NİN BAŞARISI GÖĞSÜMÜZÜ KABARTIYOR
Yalçın, yaptığı açıklamada, 'Kayseri’nin üretim ve ihracatta elde ettiği başarılar göğsümüzü kabartmaktadır' diyerek, TİM sıralamasında Kayseri’den 19 firmanın yer aldığını belirtti. Bu durumun, Kayseri sanayisinin üretim, yatırım ve ihracat alanındaki haklı yerini bir kez daha ortaya koyduğunu ifade etti.
2026 HEDEFİ: 4 MİLYAR DOLAR
Kayseri’nin 2025 yılı ihracat performansının 3.85 milyar dolar seviyesinde gerçekleştiğini hatırlatan Yalçın, 'Bu başarı gösteren firmalarımızı kutluyor ve başarılarının artarak devamını diliyorum. Kayseri sanayisi olarak üzerimize düşen görev, 2026 yılı ihracatımızı 4 milyar doların üzerine çıkarmak olmalıdır' şeklinde konuştu.








