Başkan Yılmaz, Elmacı Pazarı esnafının nabzını tuttu: 'Birlikteliğimiz en büyük gücümüz

YAŞAM Yayınlanma : 22 Haziran 2026 15:14 Düzenleme : 22 Haziran 2026 15:14
Başkan Yılmaz, Elmacı Pazarı esnafının nabzını tuttu: 'Birlikteliğimiz en büyük gücümüz
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, tarihi Elmacı Pazarı'nda esnaf ve vatandaşlarla buluştu. Ekonomik durumları ve bölge ihtiyaçlarını dinleyen Yılmaz, birlik ve beraberliğin önemini vurguladı.
Başkan Yılmaz, Elmacı Pazarı esnafının nabzını tuttu: 'Birlikteliğimiz en büyük gücümüz

Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, şehrin kalbinde yer alan tarihi Elmacı Pazarı'nı ziyaret ederek esnaf ve vatandaşlarla samimi bir buluşma gerçekleştirdi. Yılmaz, çarşıyı adım adım gezerek esnafla tek tek selamlaştı, sohbetlerine katıldı ve bölge sakinlerinin dileklerini, önerilerini dikkatle dinledi.

Başkan Yılmaz, Elmacı Pazarı esnafının nabzını tuttu: \

EKONOMİK DURUM VE BÖLGENİN İHTİYAÇLARI MASAYA YATIRILDI

Bu anlamlı ziyaret sırasında Başkan Yılmaz, pazar esnafıyla günlük işleyişin yanı sıra mevcut ekonomik koşullar ve bölgenin acil ihtiyaçları üzerine kapsamlı istişarelerde bulundu. Esnafın karşılaştığı zorlukları ve beklentilerini doğrudan yerinde gözlemleyen Yılmaz, belediye olarak her zaman esnafın yanında ve destekçisi olduklarını güçlü bir şekilde vurguladı.

Başkan Yılmaz, Elmacı Pazarı esnafının nabzını tuttu: \

TARİHİ ÇARŞININ KÜLTÜREL VE TİCARİ ÖNEMİ VURGULANDI

Ziyaret esnasında vatandaşlarla da yakından ilgilenen Yılmaz, tarihi Elmacı Pazarı'nın şehrin kültürel ve ticari hafızasındaki eşsiz yerini altını çizerek belirtti. Bu tür tarihi alanların canlı tutulmasının, kent ekonomisi için hayati bir önem taşıdığını ifade eden Yılmaz, "Tarihi Elmacı Pazarı’nda esnaf kardeşlerimizle bir araya geldik. Selamlaştık, hal hatır sorduk, yüreği kadar sıcak çaylarını içtik. Bu kadim çarşının sıcaklığı da, bereketi de esnafımızın güler yüzünden geliyor. Birlikte olmak, aynı sofrayı ve muhabbeti paylaşmak bizim için her zaman çok kıymetli ve en büyük gücümüz" dedi. Esnaftan Başkan Yılmaz'a teşekkür eden Yılmaz, esnafa hayırlı işler ve bereketli kazançlar dileyerek, birlik ve beraberlik içinde şehrin gelişimine yönelik çalışmalara devam edeceklerinin altını çizdi. Esnaf ve vatandaşlar ise bu nazik ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek, Başkan Yılmaz'a kendilerini dinlediği ve sorunları yerinde gördüğü için minnettarlıklarını sundu.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.