Benhur Keser, Erzurumspor'a duygusal bir veda etti

SPOR Yayınlanma : 22 Haziran 2026 15:54 Düzenleme : 22 Haziran 2026 15:54
Benhur Keser, Erzurumspor'a duygusal bir veda etti
Benhur Keser, Erzurumspor'a veda ederek, geçirdiği sezon için teşekkür etti. Mavi-beyazlılarda gösterdiği performansla taraftarların gönlünde taht kurdu.
Benhur Keser, Erzurumspor'a duygusal bir veda etti

Süper Lig'e yükselme başarısının mimarlarından biri olan Benhur Keser, Erzurumspor FK'ya veda etti. 29 yaşındaki kanat oyuncusu, mavi-beyazlı kulüpte geçirdiği sezonun ardından sosyal medya üzerinden bir teşekkür mesajı yayınladı.

Benhur Keser, Erzurumspor\

TECRÜBELİ FUTBOLCU'NUN PERFORMANSI

Bu sezon Erzurumspor formasıyla 35 maçta görev alan Keser, 8 gol ve 3 asistle etkileyici bir performans sergiledi. Toplamda 2 bin 407 dakika sahada kalarak, takımın 1. Lig'deki şampiyonluğunda büyük katkı sağladı. Ayrıca Ziraat Türkiye Kupası'nda da 2 karşılaşmada görev aldı ve 1 asist yaparak takımına destek oldu.

Benhur Keser, Erzurumspor\

DUYGUSAL VEDA MESAJI

Benhur Keser, veda mesajında, 'Sevgili Erzurumspor Ailem, bu kulübün bir parçası olmak ve şampiyonluk yaşayarak şehri Süper Lig'e taşımak hayatımın en özel sezonlarından biriydi. Herkese teşekkür ederim, ama en büyük teşekkür muhteşem taraftarımıza.' ifadelerine yer verdi. Keser, yeni bir yolculuğa çıkacağını belirtirken, Erzurumspor'un kalbinde her zaman özel bir yere sahip olacağını dile getirdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.