Konya’nın Beyşehir ilçesine bağlı Çiftlik Mahallesi’nde su içmek için göl kenarına gelen bir inek, çamura saplandı. İneğin zor durumda olduğunu gören balıkçılar hemen harekete geçti.
Traktöre bağlanan ip yardımıyla yapılan çalışmalar sonucu inek saplandığı yerden çıkarıldı.
Çiftlik Mahallesi Muhtarı Ahmet Erdoğan, gölde suların çekilmesi nedeniyle balçığa dönüşen alanların oluştuğunu belirterek, bu tür olayların zaman zaman yaşandığını ifade etti.







