Sosyal hizmet çalışanlarının sesi, Şırnak'ta yankılandı: Sağlık-Sen sorunları masaya yatırdı

GÜNDEM Yayınlanma : 28 Haziran 2026 03:45 Düzenleme : 28 Haziran 2026 03:45
Sosyal hizmet çalışanlarının sesi, Şırnak'ta yankılandı: Sağlık-Sen sorunları masaya yatırdı
Sağlık-Sen Şırnak Şubesi, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nü ziyaret ederek sosyal hizmet çalışanlarının sorunlarını ve beklentilerini yeni yöneticilere iletti. Amaç, hizmet kalitesini artırmak.
Sosyal hizmet çalışanlarının sesi, Şırnak'ta yankılandı: Sağlık-Sen sorunları masaya yatırdı

Sağlık-Sen Şırnak Şubesi, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ndeki yeni yönetime hayırlı olsun ziyaretinde bulunurken, sahadaki sosyal hizmet çalışanlarının karşılaştığı zorlukları ve beklentilerini dile getirdi.

Sosyal hizmet çalışanlarının sesi, Şırnak\

ÇALIŞANLARIN TALEPLERİ YÖNETİCİLERE İLETİLDİ

Sağlık-Sen Şırnak Şube Başkanı Sabğatullah Anmal başkanlığındaki bir heyet, İl Müdür Yardımcısı Melike Tatar, ŞÖNİM Kuruluş Müdürü Ahmet Çağal ve Konukevi Kuruluş Müdürü Serdar Alpaya'yı makamlarında ziyaret etti. Ziyarette, sendikal faaliyetlerin yanı sıra kurumun işleyişi, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik öneriler ve en önemlisi sahadaki sosyal hizmet görevlilerinin gündelik hayatta karşılaştığı sorunlar ve beklentileri detaylı bir şekilde paylaşıldı. Bu temaslar, çalışanların sesinin doğrudan yöneticilere ulaşmasını sağlayarak çözüm odaklı bir zeminde değerlendirmeler yapılmasına olanak tanıdı.

Sosyal hizmet çalışanlarının sesi, Şırnak\

FEDAKAR ÇALIŞANLAR VE GELİŞEN HİZMET KALİTESİ

Şube Başkanı Anmal, sosyal hizmet çalışanlarının büyük bir fedakarlıkla görevlerini yürüttüğünü vurgulayarak, yeni yöneticilerle kurulan güçlü iletişimin hizmet kalitesini daha da yukarılara taşıyacağına inandığını belirtti. Anmal, "Yeni görevlerine başlayan kıymetli yöneticilerimize hayırlı olsun dileklerimizi ilettik. Bunun yanında sahada yaptığımız sendikal çalışmalar sırasında çalışanlarımızdan aldığımız talep, sorun ve beklentileri de kendileriyle paylaşarak istişare etme fırsatı bulduk. Ortak hedefimiz, sosyal hizmet çalışanlarımızın daha iyi şartlarda görev yapması ve vatandaşlarımıza sunulan hizmet kalitesinin daha da yükselmesidir. Misafirperverliklerinden dolayı değerli yöneticilerimize teşekkür ediyor, görevlerinde üstün başarılar diliyoruz" ifadelerini kullandı. Karşılıklı fikir teatisinin yapıldığı bu verimli ziyaret, hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.