Hizmet-İş Sendikası Genel Başkan Vekili Halil Özdemir, Adıyaman Belediyesi’nde çalışan işçilere yönelik önemli bir çağrıda bulundu.

EMEKÇİLERİ BİRLEŞMEYE DAVET ETTİ
Özdemir, daha önce sendikalarından istifa ettirilen emekçileri, yeniden Hizmet-İş Sendikası çatısı altında birleşmeye davet etti. Yazılı açıklamasında, Hizmet-İş Sendikası’nın Adıyaman’da kurulduğunu hatırlatan Özdemir, belediye çalışanlarına selam ve saygılarını iletti.
SORUNLARI BİRLİKTE ÇÖZME VURGUSU
Adıyaman Belediyesi çalışanlarının sendikalarından istifa ettiklerini belirten Özdemir, Şube Başkanı Hasan Çalım ile birlikte Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere’yi ziyaret ettiklerini ifade etti. Görüşmelerinde, belediye çalışanlarını yeniden Hizmet-İş Sendikası’na davet etmek istediklerini belirttiklerini aktaran Özdemir, Başkan Tutdere’nin sendikal tercihlerin anayasal bir hak olduğunu vurguladığını dile getirdi. Özdemir, bu yaklaşımından memnuniyet duyduğunu belirtti. Özdemir, Adıyaman’da sürdürülen sendikal mücadelenin örnek gösterilecek nitelikte olduğunu dile getirerek, sorunları yakından takip ettiklerini vurguladı. Tüm emekçi kardeşlerini yeniden Hizmet-İş Sendikası’nda buluşmaya davet eden Özdemir, "Sorunlarımızı birlikte çözmek, yeni toplu iş sözleşmemizi birlikte hazırlamak için tüm emekçi kardeşlerimizi yeniden Hizmet-İş Sendikası’nda buluşmaya davet ediyoruz" ifadelerini kullandı. Açıklamasında, belediye çalışanlarına tekrar çağrısını yineleyerek, emekçileri Hizmet-İş Sendikasına üye olmaya davet etti.







