Bilim Merkezi'nde Tekno Deneyim Bilim Günü yapıldı

EĞİTİM Yayınlanma : 06 Mayıs 2025 02:44
Bilim Merkezi'nde Tekno Deneyim Bilim Günü yapıldı
Konya Büyükşehir Belediyesi'ne bağlı olarak faaliyet gösteren Bilim Merkezi'nde ''Tekno Deneyim Bilim Günü'' yapıldı.

Katılımcılar Tekno Deneyim Bilim Günü'nde çağımızın en yeni teknolojilerini tanıma ve birebir deneyimleme fırsatı buldu. Bu özel günde, teknolojik cihazların işleyişi, kullanım alanları ve gelecekteki potansiyelleri ziyaretçilere hem teorik hem de uygulamalı olarak aktarıldı.

Etkinlik süresince artırılmış gerçeklik, hologram teknolojisi, yapay zekâ uygulamaları ve daha birçok yenilikçi sistem, farklı atölyeler ve deneyim alanları aracılığıyla sunuldu.

bilim-merkezinde-tekno-deneyim-bilim-gunu-yapildi-4.jpg

Ziyaretçiler, bu alanlarda teknolojiyle birebir etkileşime geçerek sadece izlemekle kalmadı, aynı zamanda öğrenme fırsatı yakalarken, keşfederek, deneyimledi. Düzenlenen 'Tekno Deneyim Bilim Günü' teknolojiyi yakından tanımak isteyen her yaştan birey için hem öğretici hem de ilham verici bir ortam oluşturdu.

Teknolojiye olan ilgiyi artırmak, katılımcılara merak duygusunu aşılamak ve onları geleceğin dünyasına bir adım daha yaklaştırmak amacıyla bu etkinliğin düzenlendiği vurgulandı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.