Ilgın'a yeni Emniyet Müdürlüğü binası kazandırılıyor

YEREL Yayınlanma : 06 Mayıs 2025 02:43
Ilgın'a yeni Emniyet Müdürlüğü binası kazandırılıyor
Ilgın belediye Başkanı Ömer Apil, ilçeye yeni bir Emniyet müdürlüğü binası kazandırmak için kolları sıvadı.

Bu doğrultuda Konya İl Emniyet Müdürü Maksut Yüksek'i AK Parti Ilgın İlçe Başkanı Ömer Emre ile birlikte makamında ziyaret eden Başkan Ömer, ''Şehrimize kazandıracağımız İlçe Emniyet Müdürlüğü binası için görüştük. İnşallah şehrimize yakışır bir hizmet binası kazandırıyoruz.'' diyerek yeni ilçe Emniyet müdürlüğü binasının müjdesini verdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.