Abu Dabi'de düzenlenen Gençler Muaythai Dünya Şampiyonası'nda Bolu'dan iki sporcu altın madalya kazandı.

TARİH YAZAN BAŞARI
10-20 Eylül tarihleri arasında gerçekleşen şampiyonada, 42 kilogram Genç Kadınlar kategorisinde Ceren Bağcı ve 60 kilogram Genç Erkekler kategorisinde Hamza Çağrı Öncel, rakiplerini yenerek dünya şampiyonu oldular.

BOLU'DA COŞKULU KARŞILAMA
Türkiye'ye dönen şampiyon sporcular, Bolu'da büyük bir kalabalık tarafından karşılandı. Gençlik ve Spor İl Müdürü Emrullah Güler, gurur verici bu başarı için sporcuları ve ailelerini tebrik etti. Aileler ve antrenör Emrah Sarıcaer, bu başarıya katkıda bulunan herkese teşekkürlerini iletti.

AY-YILDIZLI BAYRAĞIMIZ GURURLA DALGALANDI
Bolu Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü, şampiyon sporcuları ve antrenörlerini kutlayarak, gelecekteki başarılar diledi. Uluslararası arenada ay-yıldızlı bayrağımızı gururla dalgalandıran sporcuların başarısı, Bolu için büyük bir mutluluk kaynağı oldu.







