Çankırı'da eğitim gören minik yürekler, yaz tatiline adım atarken karne sevinçlerini protokol üyeleriyle paylaştı. Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerindeki tüm okullarda düzenlenen karne törenleri, öğrencilerin tatil coşkusunu doruklara taşıdı.

KARNELER PROTOKOL ÜYELERİNDEN
Çankırı'daki TOKİ İlkokulu ve Ortaokulu'nda gerçekleştirilen özel bir karne töreninde, Çankırı Valisi Hüseyin Çakırtaş başta olmak üzere protokol üyeleri, öğrencilerin eğitim hayatındaki bu önemli dönüm noktasında onlara eşlik etti. Vali Çakırtaş, öğrencilere karnelerini takdim ederek tatil dileklerini iletti ve başarılarının devamını diledi. Karnesini almanın mutluluğunu yaşayan ilkokul öğrencisi Hira Cennet Tırmanda, "Karnemi aldığım için çok mutluyum, ikinci sınıfa geçeceğim. Yarın tatil olduğu için okula gelmeyeceğiz. Okul açıldığında artık ikinci sınıfta olacağım. Herkese sevgiler diliyorum," diyerek tatilin ve yeni eğitim yılının heyecanını dile getirdi.







