İNSANLIK DIŞI DAVRANIŞ
Cihanbeyli Belediye Başkanı Dr. Fırat Kızılkaya, yaşanan olaya tepki gösterdi. Kamu malına zarar vermenin kul hakkı yemek olduğunu ve insanlık dışı bir davranış olduğunu belirten başkan Kızılkaya, ''Söylenecek söz bulmakta zorlanıyoruz...

Defalarca uyardık, defalarca ikaz ettik. Biraz anlayış, biraz duyarlılık, biraz da sahiplenmek çok zor olmamalı. Merkez mahallelerimizin yanı sıra kırsal mahallelerimizde bulunan parklarımız, konaklarımız ve kamelyalarımız ne yazık ki sürekli olarak zarar görüyor. Oysa bu hizmetler hepimiz için, çocuklarımız ve gelecek nesillerimiz için yapılıyor.'' dedi.

BİRAZ DAHA DUYARLI OLALIM
Parkları kullananları daha duyarlı olmaya davet eden Başkan Kızılkaya, ''Lütfen daha duyarlı olalım, ortak değerlerimize sahip çıkalım. Mesela, nedir o Höyükkuyu ve Kırkışla parklarımızın acımasızca ve barbarca kırıp dökülen durumları. Unutmayalım ki, harcamış olduğumuz her kuruş bu milletin parasıdır. Yakıp yıkmak ve tekrar yapmak diye bir hakkımız yoktur. Kamu malına zarar verenleri gördüğünüzde Belediyemiz Zabıta Müdürlüğümüzün 1140 dahili hattına veya 155 Polis İmdat hattına bildirmenizi önemle rica ediyorum. Hiç kimsenin milletimizin ortak değerlerine zarar verme hakkı yoktur. İlçemize ve geleceğimize birlikte sahip çıkalım.'' ifadelerini kullandı.









