Ordu'nun Fatsa ilçesinde, çocukluk arkadaşı olan iki kişi, hayatlarını birleştirmek için aynı günde nikâh masasına oturdu. Her biri diğerinin nikâhında şahitlik yaparak, dostluklarını en özel anlarında pekiştirdi.
NİKÂH TÖRENİ COŞKUYLA GERÇEKLEŞTİ
Fatsa Belediye Kültür Sarayı'nda düzenlenen nikâh törenlerinde Esra-Mahmut ve Halil-Özlem çiftleri, birbirlerinin biricik tanıkları olarak hayatlarını birleştirdi. Yıllardır süren dostluklarını, bu özel günde bir adım daha ileri taşıyan Mahmut ve Halil, duygusal anlar yaşadı.








