Dicle Kaymakamı Atış, jandarma personeline başarı belgeleri takdim etti

YAŞAM Yayınlanma : 22 Haziran 2026 10:22 Düzenleme : 22 Haziran 2026 10:22
Dicle Kaymakamı Atış, jandarma personeline başarı belgeleri takdim etti
Dicle Kaymakamı Mustafa Atış, güvenlik için çalışan jandarma personeline başarı belgeleri vererek, onların özverili çalışmalarını kutladı ve teşekkür etti.
Dicle Kaymakamı Atış, jandarma personeline başarı belgeleri takdim etti

Diyarbakır'ın Dicle ilçesinde, Kaymakam Mustafa Atış, jandarma sorumluluk bölgesinde güvenlik ve asayiş için özveriyle çalışan başarılı jandarma personeline başarı belgelerini takdim etti.

Dicle Kaymakamı Atış, jandarma personeline başarı belgeleri takdim etti 1

BAŞARI BELGELERİ VERİLDİ

Kaymakam Atış, devletin bekası ve milletin huzuru için canla başla görev yapan jandarma personeline kolaylıklar dileyerek, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Salih Yahya Koca'nın da aralarında bulunduğu başarılı askerlere belge verdi. Jandarmanın köklü geçmişine ve kamu düzenine sağladığı katkılara vurgu yapan Atış, jandarmaların dostlarına güven, düşmanlarına korku verdiğini ifade etti.

Dicle Kaymakamı Atış, jandarma personeline başarı belgeleri takdim etti 2

JANDARMANIN ÖNEMİ

Kaymakam Atış, “Kahraman jandarmamız, disiplini ve üstün görev anlayışıyla milletimizin güvencelerinden biridir. Başarılı çalışmalar yürüten kolluk kuvvetlerimizi yürekten kutluyorum. Jandarmamız, özverili çalışmalarıyla gönlümüzde yaşamaya devam edecektir.” diyerek, şehitlere rahmet ve gazilere sağlık dileklerini iletti. Ayrıca, jandarma personeline daimi başarılar diledi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.