DSİ'nin birincisi belli oldu

SPOR Yayınlanma : 26 Kasım 2024 00:50
DSİ'nin birincisi belli oldu
DSİ 4. Bölge Müdürlüğü tarafından düzenlenen “Sonbahar Turnuvası”, kapsamındaki Masa Tenisi maçları tamamlandı.

Masa tenisi müsabakalarında Kadın ve Erkek olarak iki grupta tek maç üzerinden elemasyonlu oynanan maçların ardından, kadınlarda birinciliği Ayşenur Erki ( Makina İmalat ve Donatım Şube Müdürlüğü), erkeklerde usi birinciliği Mustafa Kalaycı ( KOS Şube Müdürlüğü) personelleri kazandı.

dsinin-birincisi-belli-oldu-3.jpg

Ardından birinciler arasında yapılan Süper Kupa Finali mücadelesinde ise çekişmeli geçen setlerin ardından galip gelen Ayşenur Erki oldu.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.