Rams Başakşehir, eski yıldızı Edin Visca'yı tekrar kadrosuna kattığını duyurdu. Trabzonspor'dan transfer edilen Bosna-Hersekli futbolcu, 12 sezon aradan sonra yeniden turuncu-lacivertli formayı giyecek.

ANLAŞMA SAĞLANDI
Kulüpten yapılan açıklamada, Başkan Göksel Gümüşdağ ile bir araya gelen Edin Visca'nın 1 yıllık sözleşmeye imza attığı belirtildi. Açıklamada, '2011’de başlayan hikayemizle birlikte sayısız başarılara imza attığımız, Avrupa kupalarında unutulmaz anlar yaşadığımız, kritik golleri ve asistleriyle nice zaferlere yürüdüğümüz Edin Visca, yeniden Başakşehir ailesine katıldı. Evine hoş geldin evlat' ifadeleri kullanıldı.
KULÜP TARİHİNE GEÇEN İSİM
2011-2022 yılları arasında turuncu-lacivertli formayla 398 maçta görev alan Visca, 110 golle kulüp tarihinin en golcü futbolcusu unvanını taşıyor. 2019-2020 sezonunda Süper Lig şampiyonluğunda önemli katkı sağlayan oyuncu, geçen sezonu Trabzonspor'da geçirmiş, ancak sakatlık sorunları nedeniyle sadece 9 maçta forma giymiştir.







