Ereğli'de Sinek ve Haşereye Geçit Yok! Belediye Yaz Seferberliğini Başlattı

YEREL Yayınlanma : 26 Haziran 2026 15:47 Düzenleme : 26 Haziran 2026 15:49
Ereğli'de Sinek ve Haşereye Geçit Yok! Belediye Yaz Seferberliğini Başlattı
Ereğli Belediyesi, yaz aylarında artan sinek ve haşere sorununa karşı şehir genelinde ilaçlama çalışmalarını hızlandırdı. Ekipler mahalle mahalle sahada görev yapıyor.

Ereğli Belediyesi Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü ekipleri, yaz mevsiminin etkisini göstermesiyle birlikte sinek ve haşere oluşumuna karşı kent genelinde ilaçlama çalışmalarını aralıksız sürdürüyor.

Vatandaşların daha sağlıklı, temiz ve konforlu bir çevrede yaşamlarını sürdürebilmeleri amacıyla yürütülen çalışmalar kapsamında ekipler, hazırlanan program doğrultusunda mahalle mahalle ilaçlama faaliyetlerini gerçekleştiriyor.

ŞEHRİN DÖRT BİR YANINDA ETKİN MÜCADELE

Özellikle sıcak havaların etkisiyle artış gösteren sinek ve haşere popülasyonuna karşı kapsamlı mücadele yürüten belediye ekipleri, parklar, yeşil alanlar, cadde ve sokaklar başta olmak üzere ihtiyaç duyulan tüm noktalarda düzenli ilaçlama yapıyor.

Yetkililer, çalışmaların belirlenen takvim doğrultusunda yaz sezonu boyunca kesintisiz devam edeceğini belirtti.

BAŞKAN AKPINAR: "DAHA SAĞLIKLI BİR EREĞLİ İÇİN SAHADAYIZ"

Ereğli Belediye Başkanı Umut Akpınar, yürütülen çalışmalarla ilgili yaptığı açıklamada vatandaş sağlığının öncelikleri olduğunu vurguladı.

Başkan Akpınar, şunları söyledi:

"Hemşehrilerimizin sağlığı ve yaşam konforu bizim önceliğimizdir. Şehrimizin dört bir yanında elimizden geldiğince ilaçlama çalışmalarımıza devam ediyoruz.

Daha temiz, daha sağlıklı ve yaşanabilir bir şehir için ekiplerimiz sahada görev başındadır. Hemşehrilerimizden gelen talepleri de değerlendirerek ilaçlama çalışmalarına yaz sezonu boyunca kesintisiz devam edeceğiz."

VATANDAŞ TALEPLERİ DE DEĞERLENDİRİLİYOR

Ereğli Belediyesi, rutin ilaçlama programının yanı sıra vatandaşlardan gelen talepleri de dikkate alarak ihtiyaç duyulan bölgelerde ek çalışmalar gerçekleştiriyor.

Belediye yetkilileri, yaz boyunca sinek ve haşerelere karşı mücadelenin aralıksız sürdürüleceğini belirterek, vatandaşların taleplerini ilgili birimlere iletmeye devam edebileceğini ifade etti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.