Ereğli İlçe Tarım ve Orman Müdürü Kamil Küçük, Ereğli İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından önerilen ve KOP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı tarafından finanse edilen "Çiçek Serası Geliştiriliyor Projesi"ne ilişkin protokolün imzalandığını duyurdu.
Küçük, KOP Bölge Kalkınma İdaresi Başkanlığı'na projeye verdikleri destek için teşekkür etti ve bu önemli adımın Ereğli ilçesi için büyük fayda sağlayacağına inandığını belirtti.
Projenin, ilçenin tarım potansiyelini güçlendireceğini ve özellikle çiçek üretiminde sürdürülebilir bir gelişim sağlayarak, yerel ekonomiye katkı sunacağını ifade eden Küçük, protokolün Ereğli için hayırlı olmasını temenni etti.







