Erzincan'a 10 yeni hekim atandı: Sağlık hizmetleri güçleniyor

SAĞLIK Yayınlanma : 27 Haziran 2026 23:11 Düzenleme : 27 Haziran 2026 23:11
Erzincan'a 10 yeni hekim atandı: Sağlık hizmetleri güçleniyor
2026 yılı 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü Kurası kapsamında Erzincan'a 10 hekim atandı. Bu gelişme, sağlık hizmetlerinin kalitesini artırmayı hedefliyor.

2026 yılı 129. Dönem Devlet Hizmeti Yükümlülüğü (DHY) Kurası çerçevesinde Erzincan'a toplam 10 hekim atandı. Bu atamalar, sağlık hizmetlerinin güçlenmesi açısından önemli bir adım olarak değerlendiriliyor.

HEKİMLERİN GÖREV YERLERİ BELİRLENDİ

Erzincan İl Sağlık Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, Sağlık Bakanlığı tarafından gerçekleştirilen kura sonucunda, 1 pratisyen tabip ve 9 uzman tabip olmak üzere kente yeni hekimlerin atandığı belirtildi. Atamalar, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne çeşitli branşlarda uzman tabiplerin görevlendirilmesiyle gerçekleştirildi.

YENİ ATAMALARLA HİZMET KALİTESİ ARTACAK

Atama kapsamında ortopedi ve travmatoloji, kulak burun boğaz hastalıkları, plastik, rekonstrüktif ve estetik cerrahi, hematoloji, fiziksel tıp ve rehabilitasyon ile çocuk ve ergen ruh sağlığı ve hastalıkları gibi branşlarda uzmanlar görevlendirildi. Ayrıca, Merkez Toplum Sağlığı Merkezi'ne iki aile hekimi uzmanı atandığı bildirildi. İl Sağlık Müdürlüğü, bu atamaların Erzincan'a hayırlı olmasını diledi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.