Erzincan'ın Refahiye ilçesinde, aynı su kaynağından yararlanan 5 köyün içme suyu ihtiyaçlarını karşılamak üzere inşa edilen "Kardeşlik Projesi" başarıyla tamamlandı.

SU HATTI AÇILIŞ TÖRENİ DÜZENLENDİ
Ekecik, Çamlımülk, Çukurçimen, Muratçayırı ve Kaçak köylerini kapsayan bu proje, bölgedeki içme suyu altyapısını güçlendirerek yaz aylarında yaşanabilecek su sıkıntılarını önlemeyi hedefliyor. Açılış törenine katılan AK Parti Erzincan Milletvekili Süleyman Karaman, Vali Yardımcısı Mehmet Emre Canpolat, Refahiye Kaymakamı Halil İbrahim Köroğlu ve köy muhtarları, yerel halkın bu projeye olan memnuniyetini dile getirdi.

KÖYLER ARASI DAYANIŞMA ÖRNEĞİ
Bölge halkı tarafından büyük bir sevinçle karşılanan bu yatırımın, köylerde yaşam kalitesini artırması ve gelecekteki su ihtiyaçlarının karşılanmasına yardımcı olması bekleniyor. Proje, kırsal bölgelerde yaşam standartlarını yükseltmeye yönelik çalışmaların bir parçası olarak köyler arası dayanışmanın güzel bir örneği olarak değerlendiriliyor.







