Erzincan İl Müftülüğü, Pir-i Sami ve Pir-i Muhammet Kredi ve Yurtlar Kurumu (KYK) yurtlarında kalan üniversite öğrencileri için özel bir etkinlik gerçekleştirdi.

PROGRAMDA ÖNEMLİ İSİMLER YER ALDI
'Gönül Buluşması' adı verilen program, İl Müftüsü Dr. İsmail Fakirullahoğlu, İl Müftü Yardımcıları Medet Şahin ve Rahmi Elen, İl Vaizi İsmail Albayrak ile yurtlarda görev yapan manevi danışmanların katılımıyla gerçekleşti. Öğrencilere yönelik ikramların ardından konuşan İl Müftüsü Fakirullahoğlu, gençliğin önemi üzerine düşüncelerini paylaştı ve sosyal ilişkilerin güçlendirilmesi ile manevi gelişimin bireyler üzerindeki etkilerine vurgu yaptı.
ÖĞRENCİLERLE SAMİMİ SOHBETLER GERÇEKLEŞTİ
Anadolu'nun çeşitli illerinden ve farklı ülkelerden yaklaşık 40 öğrencinin katıldığı bu anlamlı etkinlikte, öğrenciler din görevlileriyle tanışma ve sohbet etme fırsatı buldular. Etkinlik, samimi bir atmosferde gerçekleşti ve hayırseverler için yapılan duanın ardından sona erdi.







