Türkiye Gençlik Vakfı tarafından Bitlis’in Ahlat ilçesinde düzenlenen GENÇLİG 2026 Liseler Arası Futbol Turnuvası Doğu Anadolu Finalleri’nde Erzincan Fen Lisesi futbol takımı, bölge şampiyonu unvanını kazandı.
1-4 Mayıs tarihleri arasında gerçekleştirilen turnuvada, Erzincan Fen Lisesi, tüm rakiplerini mağlup ederek Doğu Anadolu Bölge birinciliğini elde etti. Final müsabakalarının yapıldığı Ahlat’ta sergiledikleri üstün performansla Türkiye Şampiyonası’na katılma hakkı kazandılar. Bu başarı, öğrencilerin azmi ve takım oyununun bir sonucu olarak öne çıktı. “Değer Erzincan” projesi çerçevesinde gençlerin sporla gelişimine katkı sağlanmasının hedeflendiği belirtilirken, elde edilen bu başarı, kentte büyük bir sevinçle karşılandı. Yetkililer, öğrencilerin disiplin, takım ruhu ve karakter gelişimi açısından önemli bir başarıya imza attıklarını ifade ederek sporcuları ve teknik ekibi tebrik etti.








