Sivas ANALİG'de zirveye yerleşti, gözler şimdi Çankırı'da

SPOR Yayınlanma : 28 Haziran 2026 04:18 Düzenleme : 28 Haziran 2026 04:18
Sivas ANALİG'de zirveye yerleşti, gözler şimdi Çankırı'da
Sivas GSB İl Karması, Kırşehir'de düzenlenen ANALİG Futbol 1. Etap müsabakalarını lider tamamlayarak Çankırı'daki 2. etap maçlarına katılma hakkı kazandı.

Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol 1. Etap 4. Grup Müsabakaları Kırşehir'de tamamlanırken, Sivas Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü bünyesindeki Sivas GSB İl Karması Futbol Takımı, gösterdiği üstün performansla grubunu lider olarak bitirmeyi başardı.

Sivas ANALİG\

SİVAS GRUBUNU LİDER TAMAMLADI

Kırşehir'de düzenlenen zorlu müsabakalarda rakiplerine karşı üstünlük kuran Sivas temsilcisi, elde ettiği galibiyetlerle grubunda zirveye yerleşti. Bu başarılı sonuçla birlikte Sivas GSB İl Karması, 4-6 Temmuz tarihleri arasında Çankırı'da düzenlenecek olan ANALİG Futbol 2. Etap Müsabakaları'nda mücadele etme hakkını elde etti.

BİR SONRAKİ ETAP ÇANKIRI'DA

Takımın başarısı hakkında konuşan Futbol İl Temsilcisi Doğan Özçelik, sporcuların ve teknik ekibin gösterdiği çabayı takdirle karşıladığını belirtti. Özçelik, "Takımımızı ve antrenörlerimizi tebrik ediyor, Çankırı’da gerçekleştirilecek 2. etap müsabakalarında başarılar diliyoruz." sözleriyle gelecek turnuva için iyi dileklerini iletti.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.