Eskişehir'de uyuşturucu ile mücadele semineri dikkat çekti

YAŞAM Yayınlanma : 27 Haziran 2026 18:27 Düzenleme : 27 Haziran 2026 18:27
Eskişehir'de uyuşturucu ile mücadele semineri dikkat çekti
Eskişehir'de, uyuşturucu ile mücadele kapsamında düzenlenen seminerde, bağımlılığın zararları ve sağlıklı yaşam alışkanlıkları üzerine bilgiler verildi.

Eskişehir Denetimli Serbestlik Müdürlüğü, 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla önemli bir seminer düzenledi.

Eskişehir\

FARKINDALIK SEMİNERİ DÜZENLENDİ

Denetimli serbestlik altındaki yükümlülere yönelik gerçekleştirilen bu etkinlik, toplumsal bilinci artırmayı ve bağımlılıkla mücadeleye katkı sağlamayı amaçlıyor. Uzman eğiticilerin katılımıyla yapılan seminerde, uyuşturucu maddelerin bireyler ve toplum üzerindeki etkileri ele alındı. Ayrıca, bağımlılıkla başa çıkmanın yolları ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazanılması üzerine kapsamlı bilgiler verildi.

TOPLUMA YENİDEN KAZANDIRMAK HEDEFİ

Seminerin en önemli noktalarından biri, denetimli serbestlik yükümlülerinin topluma yeniden kazandırılması sürecinde bu tür farkındalık çalışmalarının kritik bir rol oynamasıydı. Katılımcılar, bağımlılıkla mücadele konusunda bilinçlenerek, sosyal hayatlarına daha sağlıklı bir başlangıç yapma fırsatı buldular.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.