Eskişehir Denetimli Serbestlik Müdürlüğü, 26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla önemli bir seminer düzenledi.

FARKINDALIK SEMİNERİ DÜZENLENDİ
Denetimli serbestlik altındaki yükümlülere yönelik gerçekleştirilen bu etkinlik, toplumsal bilinci artırmayı ve bağımlılıkla mücadeleye katkı sağlamayı amaçlıyor. Uzman eğiticilerin katılımıyla yapılan seminerde, uyuşturucu maddelerin bireyler ve toplum üzerindeki etkileri ele alındı. Ayrıca, bağımlılıkla başa çıkmanın yolları ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarının kazanılması üzerine kapsamlı bilgiler verildi.
TOPLUMA YENİDEN KAZANDIRMAK HEDEFİ
Seminerin en önemli noktalarından biri, denetimli serbestlik yükümlülerinin topluma yeniden kazandırılması sürecinde bu tür farkındalık çalışmalarının kritik bir rol oynamasıydı. Katılımcılar, bağımlılıkla mücadele konusunda bilinçlenerek, sosyal hayatlarına daha sağlıklı bir başlangıç yapma fırsatı buldular.







