Fenerbahçe sevgisi, bir evi simge haline getirdi

SPOR Yayınlanma : 27 Haziran 2026 11:21 Düzenleme : 27 Haziran 2026 11:21
Fenerbahçe sevgisi, bir evi simge haline getirdi
Sivas'ta yaşayan Umut Toparlak, Fenerbahçe sevgisini evinin dış cephesini sarı-lacivert renklere boyatarak gösterdi ve mahallenin simgesi haline geldi.
Fenerbahçe sevgisi, bir evi simge haline getirdi

Sivas’ta yaşayan 42 yaşındaki Umut Toparlak, Fenerbahçe Spor Kulübü’ne olan tutkusunu evinin dış cephesini sarı ve lacivert renklere boyayarak gösterdi.

Fenerbahçe sevgisi, bir evi simge haline getirdi 1

FENERBAHÇE İÇİN BİR AŞK

Galatasaray taraftarı bir babanın oğlu olan Toparlak, bu durumu her zaman bir çatışma olarak görse de, Fenerbahçe’ye olan sevgisini her daim ön planda tutuyor. 7 yıl önce evine yaptırdığı tadilatla birlikte, dış cephesini sarı-lacivert renklere boyattı. Bu durum, evini mahallede bir simge haline getirdi. Toparlak, “Fenerbahçe bizim için bir aşk. Şampiyon olsun ya da olmasın, biz bu kulübü asla bırakmayız.” dedi.

Fenerbahçe sevgisi, bir evi simge haline getirdi 2

AİLE İÇİNDEKİ ANLAŞMAZLIKLAR

Umut Toparlak, babasının Galatasaraylı olmasına rağmen, kendisinin ve kardeşinin Fenerbahçeli olmayı seçtiğini belirtti. “Rahmetli babam Galatasaraylıydı, ama biz abimle birlikte Fenerbahçeli olduk. Fenerbahçe bizim için bir camia, farklı bir duygu.” ifadelerini kullandı. Evinin mahallenin simgesi haline gelmesiyle birlikte, komşularından ve mahalle çocuklarından gelen ilgi de arttı. “Artık sokak ismi yerine, evimin ismiyle anılıyor.” diyerek, yaşadığı gururu paylaştı.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.