PRİM SÜRPRİZİ MORALLERİ KATLADI
Maç öncesinde yönetim tarafından açıklanan 10 bin TL’lik galibiyet primi, alınan zaferin ardından sürpriz bir kararla 12 bin TL’ye yükseltildi. Bu gelişme, futbolcuların sevincini daha da artırdı.
BAŞKAN VE YÖNETİM TAKIMLA BİRLİKTE KUTLADI
Kulüp Başkanı Cihat Ulusoy ve yönetim kurulu üyeleri, hem tribündeki hem de soyunma odasındaki kutlamalara katılarak futbolcuların mutluluğunu paylaştı.

TAKIMDAN YENİ HEDEF: DEPLASMAN ZAFERİ
Galibiyet ve artan prim sonrası moral depolayan futbolcular ile teknik ekip, Karapınar deplasmanından da galibiyetle dönme sözü verdi.

DAYANIŞMA VE HEDEF BİRLİĞİ DİKKAT ÇEKTİ
Soyunma odasında yaşanan coşku, takım içindeki birlik ve beraberliği gözler önüne sererken, Sarayönü Belediyespor’un play-off hedefindeki kararlılığını da ortaya koydu.








