Gaziantep’te, 2025-2026 eğitim-öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrenciler karne heyecanı yaşamaya başladı.

680 BİN ÖĞRENCİ KARNE ALDI
Kentte, toplam 1.744 eğitim kurumunda 680 bini aşkın öğrenci karne alarak yaz tatiline girdi. Bahattin Kayalı İlkokulu’nda düzenlenen karne dağıtım töreninde, öğrencilere karnelerini Gaziantep Vali Yardımcısı Sedat Sezik, İl Milli Eğitim Müdürü Önder Arpacı ve diğer kurum müdürleri takdim etti.

VALİ YARDIMCISI'NDAN TEŞEKKÜR
Törenin ardından açıklamalarda bulunan Vali Yardımcısı Sedat Sezik, “Gaziantep olarak genel anlamda güzel bir eğitim-öğretim yılı geçirdik. Bugün burada 680 bini aşkın öğrencimiz ve 35 bine yakın öğretmenimiz karne heyecanı yaşıyor. Emeği geçen tüm öğretmenlerimize ve eğitim camiamıza teşekkür ediyorum. Öğrencilerimize başarılı ve keyifli bir yaz tatili diliyorum. 2026-2027 eğitim-öğretim yılının da hayırlı olmasını diliyorum” dedi.







