Zonguldak Bülent Ecevit Üniversitesi (BEUN) Tıp Fakültesi, 2025-2026 akademik yılı mezuniyet töreniyle geleceğin doktorlarını meslek hayatına uğurladı. Duygu ve gururun bir arada yaşandığı törende, altı yıllık zorlu eğitimin ardından mezun olan genç hekimler, ailelerinin ve hocalarının sevgi dolu bakışları eşliğinde diplomalarını aldı.

HEKİMLİĞİN ANLAMI VE SORUMLULUKLARI VURGULANDI
Tıp Fakültesi birincisi Perihan Ecem Çıtlak, mezunlar adına yaptığı konuşmada hekimliğin sadece tedavi etmek değil, aynı zamanda insan olabilmek ve hastalara umut olabilmek anlamına geldiğini vurguladı. Eğitimleri boyunca edindikleri bilgilerin yanı sıra, insan hayatına dokunmanın değerini öğrendiklerini belirten Çıtlak, Cumhuriyetin genç hekimleri olarak bilimden ve etik değerlerden asla ayrılmayacaklarının sözünü verdi. Dekan Prof. Dr. Hande Aydemir ise fakültenin akademik gelişimini ve ülkenin sağlık ihtiyaçlarını karşılayacak nitelikli hekimler yetiştirme misyonunu vurgulayarak, mezunları ve ailelerini tebrik etti.

GELECEĞİN SAĞLIKÇILARI YÜKSELEN BAŞARININ TEMİNATI
Rektör Prof. Dr. İsmail Hakkı Özölçer, BEUN'un sağlık alanındaki yükselen başarılarına dikkat çekerek, mezun genç hekimlerin Batı Karadeniz'in sağlık üssünden tüm Türkiye'ye şifa dağıtacaklarını ifade etti. Özölçer, genç hekimlere sabır, azim ve inançlarını koruyarak bilimin rehberliğinden ayrılmamaları öğüdünü verdi. Tören, mezunların insanlığa hizmet yemini etmesi ve geleneksel kep atma seremonisiyle coşku dolu anlara sahne oldu. Başarılı öğrencilere ödüllerinin verilmesinin ardından, genç hekimler keplerini havaya fırlatarak geleceğe umutla adım attı.








