Gençler E-Spor için kıyasıya yarışacak

SPOR Yayınlanma : 10 Nisan 2025 12:30
Gençler E-Spor için kıyasıya yarışacak
Meram Belediyesi, gençlerin dijital alandaki becerilerini ortaya koyabilecekleri adrenalin dolu bir etkinlikle yeniden sahnede. Bu yıl ikincisi gerçekleşecek “Lise ve Üniversiteler Arası League of Legends & Valorant E-Spor Turnuvası” için başvurular başla

Meram Belediyesi, gençleri bir kez daha dijital rekabetin kalbine taşıyor. Gençlerin dijital yetkinliklerini artırmak ve ekip çalışmasını teşvik etmek amacıyla düzenlenen e-spor turnuvasının ikincisi, 16 Nisan’da start alıyor.

Geçtiğimiz yıl yalnızca üniversite öğrencilerine yönelik düzenlenen organizasyon, bu kez liseli gençleri de kapsayacak şekilde genişletilerek “Lise ve Üniversiteler Arası League of Legends & Valorant E-Spor Turnuvası” adıyla gerçekleştirilecek. Katılımcılar, dünya genelinde büyük ilgi gören League of Legends ve Valorant oyunlarında kıyasıya rekabet edecek.

gencler-e-spor-icin-kiyasiya-yarisacak2.jpg

BAŞVURULAR, 10 – 15 NİSAN TARİHLERİ ARASINDA!

Turnuva, 14 yaş ve üzeri gençlere açık olacak şekilde tasarlandı ve yalnızca takımlar halinde katılım sağlanabilecek. 10 Nisan 2025 tarihinde başlayan başvuru süreci, 15 Nisan 2025’te sona erecek. E-spor heyecanına ev sahipliği yapacak adres ise Meram Gelişim Akademisi olacak. Turnuvaya katılmak ve detaylı bilgilere ulaşmak isteyenler, basvuru.meram.bel.tr adresinden işlemlerini gerçekleştirebilecek.

Meram Belediyesi Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü, söz konusu organizasyonların gençlere sadece eğlenceli bir deneyim sunmakla kalmayıp aynı zamanda stratejik düşünme, takım çalışması ve etkili iletişim gibi yetkinlikler kazandırdığını belirtti.

gencler-e-spor-icin-kiyasiya-yarisacak1-001.jpg

BAŞKAN KAVUŞ; “GENÇLERİMİZİN DİJİTAL DÜNYADA SÖZ SAHİBİ OLMALARINI İSTİYORUZ”

E-spora ilgi duyan tüm lise ve üniversite öğrencilerini turnuvaya katılmaya çağıran Meram Belediye Başkanı Mustafa Kavuş, e-sporun gençler arasında giderek yaygınlaşan bir kültür haline geldiğine vurgu yaparak şu ifadeleri kullandı:

“Meram Belediyesi olarak gençlerimizin gelişimini yalnızca akademik başarıyla sınırlamıyoruz. Onların sosyal, kültürel ve dijital alanlarda da aktif olmalarını önemsiyoruz. E-spor turnuvamız da bu anlayışın bir ürünü. Meram gençliğine güveniyoruz ve onların her alanda başarılı bireyler olarak yetişmeleri için gereken tüm desteği sunuyoruz. Belediye olarak çocuklarımızın ve gençlerimizin gelişimlerine katkı sunmak amacıyla bu tür etkinlikleri düzenlemeye ve onların hayatlarına katkı sunmaya devam edeceğiz.”

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.