Gençlerden çevre için anlamlı yarışma

EĞİTİM Yayınlanma : 31 Mayıs 2025 14:52
Gençlerden çevre için anlamlı yarışma
Selçuk Üniversitesi Mimarlık ve Tasarım Fakültesi ile Selçuklu Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürlüğü iş birliğinde düzenlenen “Daha Yeşil Bir Gelecek İçin Yarış” adlı yarışmada dereceye giren öğrencilere ödülleri verildi.

Gençlerde çevre duyarlılığı ve sıfır atık bilinci oluşturmak amacıyla hayata geçirilen yarışmanın ödül töreni, Mimarlık ve Tasarım Fakültesi Sergi Salonu’nda gerçekleştirildi. Törende, yarışmada en fazla atık toplayan öğrencilere teşekkür belgeleri ve Selçuklu Belediyesi tarafından hazırlanan hediyeler takdim edildi.

gencler-daha-yesil-bir-gelecek-icin-yaristi-3.jpg

Fakülte Dekanı Prof. Dr. Rabia Köse Doğan, yarışma sürecinde öğrencilere farkındalık ve yerinde ayrıştırma konularında eğitimler verildiğini belirterek, “En çok atığı toplayan öğrencilerimize teşekkür belgelerini ve hediyelerini, Belediye Başkan Yardımcımız ve Rektör Yardımcımızın katılımıyla verdik. Gençlerin gösterdiği bu duyarlılık çok kıymetli” dedi.

Selçuk Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Zeki Bayramoğlu ise konuşmasında çevreye duyarlı çalışmaların yaygınlaştırılmasının önemine dikkat çekti. Bayramoğlu, “Belediyemizin bu süreçte bizlere verdiği destek çok değerli. Toplumun tüm kesimlerine çevre farkındalığını yaymak adına yürüttüğümüz bu çalışmalarda yerel yönetimlerin katkısı bize güç veriyor” diye konuştu.

gencler-daha-yesil-bir-gelecek-icin-yaristi-5.jpg

Selçuklu Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet İnançlı da yarışmanın çevre bilincine önemli katkı sunduğunu belirterek, “Bu tür projelerin hayatın her alanına yayılması gerekiyor. Öğrencilerimizin verdiği destek bizler için çok değerli. Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum” dedi.

Selçuklu Belediyesi İklim Değişikliği ve Sıfır Atık Müdürü Betül Akça ise Mimarlık ve Tasarım Fakültesi’nde gönüllülük esaslı birçok çalışmanın yürütüldüğünü ifade ederek, “Proje geliştikçe çevreye, insana ve doğaya olan katkısı da artacaktır” şeklinde konuştu.

Yarışma Koordinatörü Arş. Gör. Dr. Merve Varol Can da öğrencilerde oluşan çevresel farkındalığın hayat boyu sürmesini temenni ettiğini ifade etti.

gencler-daha-yesil-bir-gelecek-icin-yaristi-2.jpg

Tören, yarışmada dereceye giren öğrencilere teşekkür belgeleri ve ödüllerinin verilmesiyle sona erdi.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.