TARLA YOLLARINDA DÜZENLEME
Güneysınır Belediye Başkanı Ahmet Demir, üreticinin her zaman yanında olduklarını belirterek, Hasat sezonu öncesinde üreticilerimizin tarlalarına daha güvenli ve konforlu ulaşabilmeleri için arazi yollarımızda bakım ve düzenleme çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Çiftçimizin emeği, ilçemizin bereketidir. Üretimin kesintisiz devam etmesi için sahada çalışmaya devam ediyoruz.'' dedi.

EMEĞE DESTEK OLUYORUZ
Çiftçinin emeğine destek olmanın sevincini yaşadıklarını da dile getiren Başkan Demir, ''Güneysınır'ımıza ve tüm üreticilerimize bereketli, kazançlı bir hasat sezonu diliyorum.'' ifadelerini kullandı.









