Hatay’da gerçekleştirilen 2. Etap Bölgesel Dağ Bisikleti Yarışması, katılımcıların kıyasıya rekabetine tanıklık etti. Antakya Belediyesi, Hatay Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile Hatay Valiliği iş birliğiyle düzenlenen bu etkinlik, Serinyol Tahtaköprü Yıldırım Deresi Mesire Alanı’nda yapıldı.

SPORCULARIN MÜCADELESİ
Bölgesel organizasyona katılan sporcular, parkur boyunca dereceye girmek için büyük bir azimle mücadele etti. Yarışma, hem sporcular hem de izleyiciler için büyük bir heyecanla geçti ve coşku dolu anlara sahne oldu. Yarışmanın ardından, Belediye Başkan Yardımcısı Selahattin Öztürk, başarılı sporculara madalyalarını takdim etti.

TEBRİKLER VE TEŞEKKÜRLER
Öztürk, yarışmaya katılan tüm sporcuları tebrik ederek, organizasyonda emeği geçen herkese teşekkür etti. Program, yarışmanın ardından çekilen toplu hatıra fotoğrafıyla sona erdi ve bu anı, katılımcılar için unutulmaz kıldı.







