Hentbolda finale yükseldiler

SPOR Yayınlanma : 13 Şubat 2025 03:06
Hentbolda finale yükseldiler
Konya’nın ev sahipliğinde düzenlenen ve 16 takımın katıldığı GSB Okul Sporları Hentbol Yıldızlar Yarı Final Müsabakaları tamamlandı.

Konya Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü’nün ev sahipliğinde 09-12 Şubat 2025 tarihleri arasında düzenlenen, KKTC ve 9 ilden 16 takımın mücadele ettiği GSB Okul Sporları Hentbol Yıldızlar Yarı Final Müsabakaları sona erdi. Müsabakalar sonucunda Türkiye Finaline yükselen okul takımlar da belli oldu.

hentbolda-finale-yukseldiler-4.jpg

Yapılan müsabakalar sonucunda Kızlarda Afyonkarahisar Işıklar Şeker Ortaokulu ve KKTC Osman Nejat Konun Ortaokulu, erkeklerde ise Antalya Varsak Ortaokulu ve KKTC Hala Sultan İlahiyat Koleji Türkiye Finaline yükseldiler.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.