Hisarcık İlçe Müftülüğü, Muharrem ayı dolayısıyla ilçe genelindeki camilerde Cuma namazı sonrasında vatandaşlara aşure ikramında bulundu.

AŞURE DAĞITIMI YAPILDI
Organize edilen program çerçevesinde, Merkez Çarşı Camii, Yenidoğan Camii ve Sanayi Camii'nde aşure dağıtımı gerçekleştirildi. Yoğun bir katılımla gerçekleşen bu etkinlik, Muharrem ayının manevi atmosferinde birlik, beraberlik ve paylaşma duygularını ön plana çıkardı. Cami avlularında sıcak ve samimi görüntüler oluşurken, vatandaşlar aşure ikramına büyük ilgi gösterdi.







