İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu ile gerçekleştirdiği ziyarette, ortak çalışmaların önemine vurgu yaptı. Bakan Çiftçi, sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, "Vatandaşlarımızın huzuru, güvenliği ve kamu hizmetlerine daha hızlı erişimi noktasında yürütülen ortak çalışmaları değerlendirdik" dedi.

ORTAK ÇALIŞMALAR VE HAYAT 112 UYGULAMASI
Ziyaret sırasında, acil durumlarda devletin yardım eline hızlı bir şekilde ulaşmak için geliştirilen HAYAT 112 Acil Mobil Uygulaması gibi önemli projeler hakkında görüş alışverişinde bulunuldu. Ayrıca, afet ve acil durumlara müdahale kapasitesinin güçlendirilmesi, bağımlılıkla mücadele ve toplum sağlığına dair konularda kurumlar arası iş birliğinin artırılması gerektiği üzerinde duruldu.
GÜÇLÜ KURUMLARLA VATANDAŞ ODakLI HİZMET
Çiftçi, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde güçlü kurumlar arasında eş güdümün pekiştirilerek, vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla aziz millete hizmet etmeye devam edeceklerini belirtti. Bakan Memişoğlu’na nazik ev sahipliği dolayısıyla teşekkür eden Çiftçi, çalışmalarında başarılar diledi. Ayrıca, devletin gücünün, milletin sağlığının ve ülkenin huzurunun önemine dikkat çekti.








