İlçe protokolü Kulu’nun yükselen projelerini inceledi

YEREL Yayınlanma : 07 Mayıs 2025 10:24
İlçe protokolü Kulu’nun yükselen projelerini inceledi
Kulu'da yapımı süren TOKİ konutları ve Organize Sanayi Bölgesi, ilçe protokolü tarafından ziyaret edilerek çalışmalar yerinde değerlendirildi.

Kulu ilçesinde, Toplu Konut İdaresi Başkanlığı (TOKİ) tarafından Dinek ve Yeşiltepe mahalleleri yakınlarında yapımı devam eden toplu konut projeleri ile Organize Sanayi Bölgesi (OSB), ilçe protokolü tarafından yerinde incelendi.

İncelemelere Kulu Kaymakamı Ömer Faruk Canpolat, Belediye Başkanı Abdurrahim Sertdemir, Kulu OSB Müdürü Ömer Faruk Yalınız, siyasi parti temsilcileri, belediye meclis üyeleri ve yönetim kurulu üyeleri katıldı.

Heyet, her iki inşaat sahasında yüklenici firma yetkililerinden çalışmaların son durumu hakkında bilgi aldı. TOKİ projelerinin ilerleyişi, altyapı çalışmaları ve teslim takvimi gibi konular detaylı şekilde ele alındı.

lce-protokolu-kulunun-yukselen-projelerini-inceledi1.jpg

İncelemelerin ardından Kaymakamlık toplantı salonunda bir araya gelen protokol üyeleri, yürütülen projelerin Kulu’nun sosyal ve ekonomik gelişimine katkısı üzerine değerlendirmelerde bulundu.

İlçedeki konut ihtiyacının karşılanması ve sanayi altyapısının güçlendirilmesi amacıyla yürütülen projelerin, bölge halkına önemli kazanımlar sağlaması hedefleniyor.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.