YENİ CİHAZ ALINDI
Ilgın Devlet Hastanesi’nde yapay zeka destekli MR cihazı çok yakında hizmet vermeye başlayacak.

YAPAY ZEKA DESTEKLİ MR CİHAZI
Ilgın Belediye Başkanı Ömer Apil, halkın sağlığı için hastaneye alınan yeni cihazın hayırlı olması temennisinde bulundu.

Başkan Apil, ‘’Rabbime sonsuz şükürler olsun. Bu şehir için ne söz verdiysek tek tek yerine getiriyoruz. Yapay zeka destekli MR cihazı bugün itibarıyla hastanemizde yerini alıyor.

Teknik düzenlemelerin ardından en kısa sürede siz değerli hemşerilerimize hizmet vermeye başlayacak. Ilgınımıza hayırlı olsun...’’ dedi.









