TEMİZLİK ÇALIŞMASI BAŞLADI
Ilgın Belediye Başkanı Ömer Apil, Melek çayında temizlik çalışmalarına başladıklarını belirterek ‘’Yağmur bereketiyle geçen bir sezonun ardından; sel sularının getirmiş olduğu atıkları ve maalesef bizlerin kanala atmış olduğu atıkları temizliyoruz. Bu güzel şehrin her metrekaresinin sahibi sizlersiniz. Ilgın'ı temiz tutmakta, kirletmekte sizlerin elinde. Temiz bir Ilgın için lütfen şehrimizi kirletmeyelim.’’ dedi.

LÜTFEN ATIKLARI KANALLARA ATMAYALIM
Bereketli geçen yağış döneminin ardından tahliye kanalında atıkların biriktiğine dikkat çeken Başkan Apil, ‘’Biz suların getirdiği atıkları temizlerken kanal içerisinde istemediğimiz görüntülerle karşılaştık. Dere kenarına gelen bazı kişilerin yedikleri ve içtikleri gıdaların paketlerini dereye attıklarını gördük. Sonuçta da biriken bu atıklar kötü görüntü oluşturuyor. Çünkü Devlet Su İşleri ile birlikte çalıştığımız için her zaman derenin içerisine girerek temizlik yapamıyoruz. Bizim ricamız biz temizliğini yapıyoruz ama sizler de lütfen yediklerinizin içtiklerinizin atıklarını dere içerisine ve kenarına atmadan çöp kutularına atarsanız bizler de buralardan alırız. Derenin içerisine attığınız zaman bizim için zorlu bir sürece ve Ilgın için de kirli bir görüntüye neden oluyor.’’ İfadelerini kullandı.









