
Ilgın Belediye Başkanı Ömer Apil de yapılan çalışmaları yakından takip ediyor. Başkan Apil, ''Halı sahalarımızı çocuklarımızın ve gençlerimizin hizmetine sunmak için son aşamaları tamamlıyoruz.'' dedi. Başkan Apil, ''Sevgili gençler halı sahamızı hazırlıyoruz. Bugün Milli Egemenlik Mahallemizdeki halı sahamızın halı serimine başladık. Geleceğimizin teminatı olan sizlere inşallah hayırlı uğurlu olur. İnşallah yeni nesil yeni topçular yetiştiririz. Ben şimdiden sizlere iyi top oynamalar, iyi sporlar, iyi antrenmanlar diliyorum. Hayırlı uğurlu olsun. Rabbim bu gibi hizmetlerinin sonunu kesmesin. Hep yapmaya devam edelim inşallah.'' ifadelerini kullandı.







