İstanbul'da Kuzey Marmara Otoyolu'nda trafik kurallarını ihlal ederek tehlikeli sürüş yaptıkları ve bu anları sosyal medyada paylaştıkları belirlenen iki sürücüye toplamda 70 bin 719 TL ceza kesildi.
ADLİ İŞLEM BAŞLATILDI
İstanbul Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü'ne bağlı Sanal Devriye ekipleri, sosyal medyada trafik güvenliğini tehlikeye atan ve kural ihlallerini özendiren paylaşımları tespit etti. Yapılan incelemeler sonucunda, olayların Kuzey Marmara Otoyolu Başakşehir istikametinde gerçekleştiği ve sürücülerin T.C. ve G.E.B. olduğu belirlendi.
CEZALAR VE İHLALLER
Sürücüler,








