Düzce İl Emniyet Müdürlüğü ekipleri, İstanbul'dan Ankara'ya uyuşturucu madde sevkiyatı yapan bir şahsı başarılı bir operasyonla yakaladı. Yapılan aramalarda toplam 12 kilogram uyuşturucu madde ele geçirildi.
UYUŞTURUCU TİCARETİNE BÜYÜK DARBE
Düzce Cumhuriyet Başsavcılığı'nın koordinesinde yürütülen istihbari çalışmalar sonucunda, 50 yaşındaki K.T. isimli şahsın, İstanbul'dan Ankara'ya yüklü miktarda uyuşturucu madde taşıdığı tespit edildi. Anadolu Otoyolu üzerinde durdurulan aracında ve şahsın üzerinde yapılan detaylı aramalarda, 11 parça halinde toplam 12 kilogram skunk maddesi bulundu.
SORUŞTURMA BAŞLATILDI
Operasyonun ardından gözaltına alınan K.T. hakkında soruşturma başlatıldı. Ekipler, uyuşturucu ticaretinin önlenmesi ve suç örgütlerinin çökertilmesine yönelik çalışmalarına kararlılıkla devam edeceğini belirtti.








